הרבה יותר קל ויעיל לקדם אתרים לעסקים קטנים ובינוניים המאשר אתרים עסקיים גדולים, למרות שיש להם הרבה מן המשותף. ארגונים גדולים סובלים מאתגרים נוספים אותם לקחת בחשבון כשמחליטים לצאת לפרויקט SEO.

ישנם 12 מפתחות מרכזיים שבהם ארגונים גדולים בונים את יוזמות השיווק במנועי החיפוש שלהם. בעזרת מיקוד בתחומים אילו הארגונים  יכולים להגדיר מתודולוגיה בה ניתן להשתמש כדי להצליח. המאמר יכסה תחומים האלה כמו גם ארבע טקטיקות מפתח שחברות צריכות להשתמש בהן בעת ​​בניית שירותים עסקיים גדולים.

מפתח 1#: אתרו מוביל לנושא הקידום - SEO

SEO לעסקים גדולים זקוק למוביל או שזה פשוט לא יעבוד. זה באמת תחום המפתח הראשון בכל הפרויקטים של לקוחות גדולים מכיוון שבלי הדוחף והמארגן הזה בתוך הארגון, הפרויקט אינו מוגן וחסר חיים. בדרך כלל האדם הזה מגיע משיווק אבל זה לא תמיד המקרה. מתחילים בקול אחד חזק ומתקדמים משם. המוביל הוא זה שעוזר להדריך ולשמור על ציפיות עקביות, והוא הדובר להצלחה. עוזר לשמור על המומנטום של הפרויקט ומסרב לתת לו למות.

למה זה עובד: עסקים גדולים צריכים אלוף קידום אתרים שאחראי על לרתום את כל חלקי הארגון למשימה . מוביל קידום אתרים יכול לעזור להנחות יוזמות קידום אתרים, לשמור על ציפיות ריאליות ולשמור על המומנטום קדימה.

איך להשיג את זה: כדי למצוא את מוביל ה-SEO של הארגון, אפשר תחילה לחפש בתוך הארגון או לבחור לשכור אדם חיצוני למלא את התפקיד. כך או כך, מוביל קידום אתרים בעל סבירות גבוהה להניע מסע פרסום מוצלח של קידום אתרים במנועי חיפוש בארגון כולל מספר תכונות חשובות:

  • בעל הבנה מתקדמת של SEO
  • ניסיון של מספר שנים ביישום SEO באתר דומה.
  • יכולות תקשורת טובות בכל הארגון
  • ראיה רחבה של הארגון
  • גישה פרואקטיבית

תפקידו של מוביל קידום אתרים הוא ליצור מודעות שיווקית בחיפוש בכל הארגון, לחנך את הארגון לעשיה, היקף והיתרונות של קידום אתרים, לייצר קנייה כלל ארגונית, להראות את ההתקדמות והניצחונות של קידום אתרים עבור הארגון. להכיר ולתגמל את אלה שתורמים להצלחת SEO.

 

מפתח 2#: כאב קודם לפעולה

עסקים גדולים בדרך כלל צריכים להרגיש "כאב" כדי לפעול. בדרך כלל זה לחץ מצד המתחרים או עובדים חדשים שראו את זה עובד בעבר שמשמשים זרז לשינוי. קיפאון מתרחש מכיוון שלרוב יש לחץ כלכלי לצמצם את ההוצאות ולהתמקד בתוצאות קצרות טווח שמונעות מחברות להשקיע ב- SEO. באקלים הכלכלי של היום ועם לחצי הביצועים הגוברים, חברות בקושי יכולות להרשות לעצמן להתעלם מלקוחות פוטנציאליים שמחפשים מונחים גנריים שאינם מותגים. לרוע המזל הביקוש משפיע על הציפיות והסבלנות אינה קיימת. יש לגרום לעסק הגדול להבין את "הכאב" של אי השקעה ב- SEO שעולה בהרבה על הזמן והעלות.

לעתים קרובות מדי SEO נשאר רק כחלק מעבודתו של מישהו בנוסף לכל שאר התפקידים שלו. זהו מתכון לכישלון בארגון גדול. להניח שמונחים ממותגים יספקו בעצמם את הסחורה בהחלט לא מספיק לטווח ארוך.

למה זה עובד: לרוב בארגונים גדולים הזרז המהיר ביותר לשינוי הוא נקודת כאב המוגדרת בבירור. זיהוי שהמטרות העסקיות של הארגון אינן מתקיימות באינטרנט והסבר כיצד האופן שבו SEO יכולה לגשר על פערים אלה היא מניע חזק ליישום פתרונות SEO.

כיצד להשיג זאת: גילוי ומינוף נקודות כאב הוא המקום בו באמת מתחילה עבודת איש ה- SEO. עליו להיות קשוב, לאסוף רשימה של נושאים המתבטאים בתוך הארגון שעשויים להרוויח מאופטימיזציה למנועי חיפוש. באותה רשימה, כדאי להסביר את הדרכים בהן SEO יכולה לסייע לבעיה על ידי שיפור יכולת הסריקה או הגברת התנועה, החשיפה והמעורבות באתר. כאשר מספיק פריטים נמצאים ברשימה, כדאי לדון בכל נקודה בעזרת נתונים, מחקר בתעשייה ומקרי בוחן המגבים את ההצעות, כיצד SEO יכול לעזור. כדאי לכלול גם יעדים מציאותיים הקובעים אמות מידה לשיפור ומדגימים את ההשפעה החיובית של קידום אתרים.

עם המצגת המלוטשת הזו, הגיע הזמן לקבוע זמן להיפגש עם בכירי החברה. ולקבל החלטה שהזמן לקידום אתרים הוא עכשיו, או אם קידום אתרים הוא כבר חלק מהארגון, הגיע הזמן להעלות את הקצב והעוצמה. כל דקה מבוזבזת היא דקה יותר קרובה לנקודת האל -חזור. והיום, קידום אתרים לא עוסק בהתקדמות, אלא בהמשך. סביר להניח שאתם כבר מאחורי התחרות.

 

מפתח 3#: חינוך והכשרה

פרויקטים עסקיים גדולים דורשים הכשרה כוללת של ניהול מקצה לקצה, על מנת לצבור תאוצה ולחלוק שפה משותפת ואמונה שהפרויקט מועיל. עד שתעשה זאת אינך יכול להתייחס או אפילו לדבר באותה שפה עם אלה שתסמוך עליהם לתמיכה. הציפיות נקבעות כאן – וללא ציפיות משותפות פרויקטים ייכשלו. ציפיות לא תואמות בין האנשים המוציאים לפועח את הפרויקט לבין האנשים שצופים בפרויקט הם אחת מנקודות הכישלון הגדולות ביותר בכל פרויקט SEO.

שיתוף בידע הוא הצעד הראשון לשיתוף ציפיות מציאותיות, המוביל למטרות משותפות הניתנות לביצוע – צעד הכרחי למדידת ההצלחה. ברגע שאנשים מבינים משהו הם יכולים לתמוך בו, עד אז הם מתעלם לעתים קרובות. SEO הוא שיווק ברמה אסטרטגית וטקטית, אך חוצה את המרחב הטכני של ה- IT. קידום אתרים הוא אופטימיזציה לכל מה שמנוע אינדקס (טכני) של מנוע החיפוש, והאופטימיזציה של מה שמשתמשי מנועי חיפוש רואים (שיווק), ולכן ההכשרה היא מאמץ חוצה תחומים. לרוב מומלץ לעדכן את תכנית ההכשרה מדי רבעון.

למה זה עובד: חינוך הוא מרכיב חיוני בתקשורת ברחבי הארגון וקניית מנהלים. הוא מבטיח שכולם מדברים באותה שפה ויש לו ציפיות ויעדים מציאותיים.

כיצד להשיג זאת: באמצעות תקשורת מתמדת ושיתוף פעולה מתמשך, מיקום העסק בצורה הטובה ביותר להשגת יעדי SEO ושיטות עבודה מומלצות. מנהלים מרכזיים, משפיעים וצוות יישום צריכים להיות בקיאים ביכולות ובדרישות קידום האתרים. יתר על כן, צוות ההטמעה צריך לשמור על הבנתו לגבי הנחיות מנועי החיפוש ושיטות העבודה המומלצות בנושא קידום אתרים על ידי השתתפות בכנסים או בקורסי הדרכה של SEO במרווחי זמן קבועים או לימוד משאבים סמכותיים מנציגי מנועי חיפוש ומנהיגי חשיבה בתעשייה.

על אף שחיוני שאנשי צוות הליבה ייקחו חלק פעיל בשמירה על עדכונים חינוכיים, רצוי גם ליידע את המחלקות המתאימות לגבי שינויים מרכזיים באסטרטגיה ובמטרות השיווק המקוונות. קבעו תהליכים לשמירה על הארגון כולו במסלול של הצלחות ושימת דגש על התחומים הדורשים שיפור – בין אם בצורה של פגישות או תזכורות או מסרים לא רשמיים מההנהלה.

 

מפתח 4#: הוכיחו את היתרונות

חובה להראות כי ניתן לטפל בכאבים עסקיים (המרות מקוונות ירודות, תעבורה נמוכה וכו ') וכי קידום אתרים מציע יתרונות סינרגיים רבים. עם זאת, אי אפשר להתפשר. לעתים קרובות מדי אנו אומרים לאנשים שהם חייבים לעשות 20 דברים ספציפיים כדי לעלות בדירג והם רוצים לעשות רק 10 מהם. גישה כזו תווביל לכישלון הפרויקט וחשוב להבהיר זאת.

הצגת היתרונות עשויה לדרוש מקרי מבחן, מבחנים או תחזיות גידול והכנסות אקדמיות טהורות. מכל אלה, האחרון הוא הראשון שנתבקש להציג(מספרים לא משקרים, נכון?) והם אולי מציאותיים – אבל לוקח להם זמן עד למימושם. התחילו להגדיר ציפיות מוקדם. עדיף למעשה להראות שקידום אתרים זול יותר מאשר PPC בטווח הארוך.

רוב הפרויקטים של קידום אתרים מתקשים לשמור על המומנטום מכיוון שהציפייה נשארת באופן לא מציאותי כ"תוצאות מיידיות ", וכשהפרויקט לא מצליח להחזיר מיידית, הצוות מאבד התלהבות ואתה שומע את קידום אתרים" פשוט לא יעבוד כאן ". קידום אתרים הוא אחד מהפרויקטים הבודדים "לוקח זמן ואף פעם לא נגמר" בתוך חברה, ונדרשת נקודת מבט אחרת כדי לאמץ את הסבלנות והמחויבות הנדרשת מפרויקט זה. שלושה חודשים אינם ציפייה סבירה לשינויים משמעותיים בכל פרויקט גדול.

למה זה עובד: כאשר נקודות כאב מוגדרות ונעשה חינוך ארגוני מבוסס, מודעות לתוצאות ולניצחונות SEO יכולה לנעוץ את חשיבות התפקיד והפרקטיקה של SEO בתוך ארגון. ויזואליזציה של הצלחה יכולה וצריכה לשמור על המומנטום.

כיצד להשיג זאת: על מנת למדוד את ההשפעה של קמפיין קידום אתרים, יש לבצע ניתוחים אנליטיים של ביצועי האתרים כדי לפקח על המטרות המוצהרות ומדדי הביצועים המרכזיים, או KPIs. לאחר מכן, איש ה- SEO צריך לקיים פגישות רבעוניות עם מנהלים בכירים המדגימים את נקודות החוזק, החולשות, המטרות שהושגו ותחומי הצמיחה של העסק המקוון. קיימו פגישות תכופות יותר עם צוותי האינטרנט, השיווק ופיתוח התוכן כדי לעבור על התוכן הספציפי ומילות המפתח המניעות המרות, תוצאות הבדיקות וסקרי משתמשים וכל ההתאמות הדרושות לאסטרטגיות או לטקטיקות.

כשיוצרי תוכן, משווקים ומנהלי אתרים מחזיקים בערוצי תקשורת חזקים ובהבנה מלאה כיצד קידום אתרים תורם לעבודה שלהם, הם הופכים מושקעים באופן אישי ביישום מוצלח של קידום אתרים. אם לא ניתן להפריש זמן פנים אל פנים לצוות לבדיקת התוצאות, עדכן את כולם עם דיווחים על ניתוח נתונים של מדדי ביצועים מרכזיים ויעדים מעודכנים.

מפתח 5#: הערכות תעבורה של מילות מפתח

בכדי לפעול ביעילות יש להגדיר שיטה להגדרת יעדי תנועה. כדאי לבסס את השיטה על מה שכמובן ניתן למדוד. בעזרת חיפוש מוטה התנהגות של Google, מילות מפתח בזנב ארוך הן אסטרטגיית התנועה היעילה היחידה באמת. Google עוקבת אחר החיפושים ומטייבת את השאילתות המאוחרות יותר לפי השאילתות הקודמות של המבקרים. בעיקרו של דבר, כל חיפוש הופך לזנב ארוך מכיוון שהוא שונה על ידי אלה שלפניו. בגלל ההתאמה האישית האוטומטית, הדירוג שרואים בדוחות עשוי להיות לא הדירוג שכולם רואים. Analytics הופך פחות יעיל ככל שהשאילתה הופכת למומחית יותר. כתוצאה מכך יש לבצע פילוח נוסף.

נסה זאת: בחר את מילות המפתח העיקריות שאינן מכילות את המותג שלך. בחר משפטים של 2, 3 ו -4 מילים (כ -60% מכל השאילתות הן 3 מילים או יותר). לאחר מכן קבע את השאילתות החודשיות הפוטנציאליות עבור כל מילה באמצעות כלי לאומדן תנועת מילות מפתח (כלי מילות מפתח של Google, Wordtracker, גילוי מילות מפתח). קח 5% מהמספר הזה מכיוון שהוא שיעור הקליקים (CTR) למיקום הדירוג 5. הנח שאולי תוכל להביא מחצית ממילות המפתח שלך ל -5 המובילות, אז קח מחצית מהמספר הזה. לאחר מכן הכפל את המספר ב -4 כדי להסביר שאילתות מילות מפתח בזנב ארוך. בעיקרו של דבר, המספר שתגיע אליו זהה לנטילת סך השאילתות בחודש לחיפוש מילות מפתח והכפלתו ב- 0.1.

למה זה עובד: המטרות העיקריות של קידום אתרים מתמקדות בנראות של מנועי חיפוש עבור מונחי חיפוש רווחיים. באופן דומה, הצלחה בדיווח תלויה ביעדים מוגדרים, כולל מילות מפתח ויעדים ממוקדים. קידום אתרים מוצלח תלוי בהבנה מתפתחת של תעבורה ומגמות של מילות מפתח.

כיצד להשיג זאת: ישנם מספר כלים לאומדן תנועת מילות מפתח זמינים. קבע עדיפות למילות מפתח מבוסס על תעבורה, רלוונטיות, תחרותיות, פוטנציאל המרה והחזר ROI. לאחר מכן התמקד במאמצי אופטימיזציה עם סדרי עדיפויות ותשתלם.

שפר באופן קבוע את רשימת מילות המפתח ואת סדרי העדיפויות על סמך נתוני ניתוח, חיפוש הזדמנויות חדשות למילות מפתח וגיזום ביצועים גרועים מהרשימה. אל תתעלם מהעוצמה של מילות מפתח בזנב ארוך מכיוון שמחפשים נכנסים יותר ויותר לביטויים של ארבע מילים ויותר זמן לתוך תיבת החיפוש.

 

מפתח 6#: דע היכן אתה עומד

כדי לצאת לתהליך, עליך לדעת הן לאן אתה מכוון ומאיפה אתה מתחיל. אם אינך יודע היכן אתה נמצא, אינך יכול לתכנן לאן אתה מנסה להגיע. ראשית עליך להבין היכן אתה מדורג ולאחר מכן למחוק את כל התנאים הממותגים שלך (אם אינך מדורג עבור מונחי המותג שלך, זו בעיה גדולה עוד יותר.)

נתח את רמות התעבורה הנוכחיות שלך ואת הדירוג הממוצע (באמצעות כלים ונתוני ניתוח) עבור אותן מילות מפתח שאינן ממותגות כמו באזור מפתח 5. כאשר אתה צופה בתנועה הנוכחית בדרך כלל תמצא שאתה נמצא בחלק קטן מהמספר מאזור מפתח. 5. מקובל שהתנועה הפוטנציאלית שלך מהרמות הנוכחיות שלך תגיע למיקומים גבוהים מהרמות הנוכחיות שלך (פעמים רבות ניתן להגיע 3 עד 10 כאשר מתמודדים עם מילות מפתח שאינן ממותגות), למרות שהקילומטראז 'שלך עשוי להשתנות. זכור כי הניתוח שלך עשוי להטעות מעט בגלל שגוגל השתמשה בשאילתות החיפוש הקודמות שלך כדי לחדד את התוצאות עבור השאילתה האחרונה שלך.

למה זה עובד: היכולת לדמיין את הנתיב מנקודה A לנקודה B עשויה לעצב את האסטרטגיה והטקטיקות הנהוגות לאורך המסע. הבנת המכשולים והחסרונות של הסביבה הנוכחית עשויה גם היא לייצר מומנטום קדימה ולעזור להגדיר ציפיות מציאותיות.

כיצד להשיג זאת: לפני כל פעולה הקשורה לקידום אתרים באתר, יש ליישם ניתוח מצב קיים. זה מאפשר מדידת מדד התחלתי שממנו העסק המקוון יכול לצמוח. השתמש ב- KPI העדכניים והמוסכמים ביותר כדי לקבוע את מעמדו הנוכחי של האתר.

ככל שמתפתח פרויקט SEO, המשך למדוד ולרשום מדדים כחלק מהמאמץ להציג תוצאות, להמשיך ללמוד ולהבין את המיקום הנוכחי שלך. תוכל גם להעריך מי המתחרים שלך בראש דפי התוצאות של מנועי החיפוש עבור מילות מפתח בעדיפות עליונה. המקום בו אתה נמצא כולל גם את המתחרים סביבך , ומחקר תחרותי יכול להציע תובנות והכוונות יקרות לטכניקות SEO בעתיד. באופן דומה, סקר לקוחות יכול לסייע לעסק לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. ככל שאתה יודע יותר על ביצועי האתר הנוכחיים והמיקום שלך בשוק, כך תהיה לך תמונה טובה יותר של איך לשפר משם.

 

מפתח 7#: זה לוקח כל כך הרבה זמן

הגדר ציפיות סבירות בזמן, בדירוג, בתנועה ובתמורה. יהיה עליך לנקוט משנה זהירות כאן מכיוון שחברות רבות רגילות להחזיר את הוצאות הפרסום שלהן במהירות (PPC לוקח לכל היותר ימים בלבד). SEO הוא השקעה, לא תשואה מיידית. אינך יכול לרכוש תנועה אורגנית – כדי להיות מומחה בנושא רלוונטי, עליך למעשה להיות מומחה בנושא רלוונטי, ואי אפשר לקנות אותו (עוד על כך בהמשך). קידום אתרים דומה יותר לנתח שוק מאשר רכישת מודעות – אתה לא פשוט קונה כמה מודעות ושולט בשוק כולו. התנועה בסופו של דבר תהיה סבירה לכל אזור מפתח 6, אבל כמה זמן עד שתראה את התוצאות האלה הוא נושא מורכב.

הצמיחה נקבעת על ידי הרבה דברים, כולל:

  • שינויים במנועי החיפוש (450 פעמים בשנה)
  • שינויים בתחרות
  • מהירות יישום שינויי ה- SEO באתר שלך
  • טכנולוגיה (CMS, מהירות שרת, טכנולוגיית דפים, גיל תחום)

 

השינויים הם יציבים, מתקדמים ומצטברים. מילים בלתי אפשריות לוקחות זמן רב יותר, ויש יותר מ -200 משתנים באלגוריתמים של מנועי החיפוש. שוב תצטרך לעקוב אחר ההתקדמות בזהירות ותדירות באמצעות כלים ונתוני ניתוח והניהול ירצה דיווחים שוטפים על ההתקדמות.

למה זה עובד: הגדרת ציפיות מציאותיות היא פרקטיקה חשובה במהלך פרויקט SEO. יחד עם זאת, הצבת יעדים היא הכוח המנחה את תנופת ה- SEO. לפעמים לא צריך להיתקע או להתייאש מציר הזמן כדי להגיע ליעדים בעלי עדיפות גבוהה.

כיצד להשיג זאת: בשלב כלשהו במהלך קמפיין, צוות ה- SEO ימצא את עצמו משחק את משחק ההמתנה. לעתים קרובות ישנם מספר גורמים שאינם בשליטת צוות האינטרנט, כגון טכנולוגיה בשימוש באתר, שינויים במנוע החיפוש ומהלכים על ידי המתחרים. השתמש בכל הזמן באופן פרודוקטיבי על ידי מחקר מילות מפתח, עריכת דוחות, ניטור ניתוחים ומדידת סימני התקדמות או רגרסיה.

כמו כן, תרצה לבצע מדדים תקופתיים של KPI, כך שתהיה מודע לתנועות כשהן מתרחשות. שוב, שמירה על מקבלי ההחלטות וחברי צוות האינטרנט להתקדמות מסייעת להמריץ את המאמצים, להקל על התקשורת ולבסס תרבות של שילוב SEO בכל הארגון.

מפתח 8#: קבל עזרה של מומחים - שפר את הצוות שלך

יש הרבה מקורות מידע ועזרה. אתה יכול לקבל את זה מיועצים חיצוניים, על ידי שכירת אנשים, מללכת לכנסים ולשוחח עם מומחים. אם אתה רק מתחיל, אולי תרצה לנצל את כל אלה, אך עליך לעשות זאת בחוכמה. לא כל דרך תספק את אותה איכות.

אם אתה כבר יודע הכל, וכל הצוות שלך יודע הכל, וההנהלה מבינה אותך כשאתה מדבר SEO ומשתף פעולה, ואין לך מה לעשות חוץ מלצפות במנועי החיפוש ולשים לב לשינויים שלהם, אז אין לך צורך לקבל עזרה. אם לא, אתה כמובן, תרצה לשפר את הצוות שלך עם יועצי קידום אתרים המעודכנים בכל השינויים שמתבצעים ומוכנים לעבוד איתך בנושא העברת ידע והכשרה.

רוב מקדמי ה- SEO בענף עסוקים מדי רק בעשייה, ואינם משקיעים זמן בלימוד עתיד מנועי החיפוש, כתוצאה מכך הם פשוט אינם רואים מה מתוכנן לשחרור, ובעצם מאלצים אותך להיות עוקב איטי אחרי התחרות. עליך להבין את השינויים שעולם החיפוש עובר ומגמות כמו גם לוקליזציה אוטומטית ולא להתמקד רק בתגי כותרת ומעט תוכן.

כאזהרה, אל תטרח לקבל עזרה של מומחים אם אין לך זמן או מחוייבות ליישם את השינויים. אפשר נניח שעל כל שעה של עובד SEO מומחה יהיו לך בממוצע ארבע עד שמונה שעות יישום, אולי יותר בסביבות מורכבות. חשוב גם שכל שימוש ביועץ קידום אתרים יכלול העברת ידע מתמשכת לתמיכה בהכשרה שוטפת ותמיכה בפרויקט מעורב.

למה זה עובד: בין אם הארגון שלך החל לאחרונה ליישם קידום אתרים או אם אימצתם את הגישה מזמן, אך כעת רתה עומד בפני אתגרים חדשים, השלמת מאמצי קידום אתרים עם ידע המשותף למומחים יכולה לשפר את סיכויי ההצלחה.

כיצד להשיג זאת: הטקטיקות הכרוכות כאן עוקבות אחר השכל הישר. אפשרות אחת היא להזמין יועץ מכובד ומנוסה. הקפד לחפש ביקורות והמלצות של לקוחות קודמים. לחלופין, תוכל לבחור לשלוח את צוות קידום אתרים לכנסים שיווקיים רבים לחיפוש, כגון Expo Marketing Marketing (SMX) ואסטרטגיות מנועי חיפוש (SES). כנסים אלה מאפשרים לצוות הטמעת קידום הארגונים של הארגון לשמוע על הנחיות החיפוש והמכשולים האחרונים, מה עובד וממה כדאי להימנע.

למרות שצבירת ידע היא שלב מכריע בתהליך קידום אתרים, אין תחליף לזמן ולמשאבים הדרושים ליישום טקטיקות והמלצות. אם תחליט להשלים את מאמצי SEO שלך בעצות ממומחים מוסמכים, התחייב לעשות את מה שצריך כדי להפוך את ההמלצות למציאות.

 

מפתח 9#: הפוך את האתר למומחה לעניין

לגוגל יש עבודה ענקית. הם בנו לעצם מוניטין וציפייה שכאשר אדם יבצע חיפוש, הוא יחזיר לא רק תשובה טובה אלא את התשובה הטובה ביותר – המועילה ביותר, התוכן הרלוונטי ביותר. האלגוריתם הוא בעצם ייצוג מתמטי של האופן שבו Google מנסה לקבוע מומחיות.

אתה בעצם המומחה למותג שלך, אבל איך תוכנת מנועי חיפוש תדע מה זה אומר, אלא אם תסביר את זה? כדי להיות מומחה עליך לספק תוכן ברמת המומחים ולהציגו כראוי, ושאתרים אחרים "יצביעו" עבורך עם קישורי עדות נכנסים שמרוויחים מתוכן זה. אבל כמה תוכן זה יותר מדי? גודל העמוד ה"טבעי "חייב להתבסס על עמיתיך-אם הדפים המובילים במנוע החיפוש מכילים 500 מילים או יותר, דף 200 המלים שלך אינו מומחה במיוחד בהשוואה. (זו הסיבה שבגללה אתרי פלאש לא הצליחו מבחינה היסטורית. לרוב מנועי חיפוש אינם יכולים לקרוא את התוכן בקובץ Flash.)

עם התבגרות האינטרנט תצטרך להוסיף אובייקטים של מעורבות כדי להרחיב עוד יותר את סוגי התוכן המשמשים באתר שלך … סרטונים, מפות וכו' כולם תורמים לתוכן ועוזרים בדירוג ובתנועה.

מדוע זה עובד: אם אתה מזוהה כמומחה בנושא על ידי מנועי החיפוש, סביר להניח שמשתמשים יזהו את המומחיות שלך כאשר הם נחשפים למותג ולתוכן שלך על ידי מנועי החיפוש, ובכך מפעילים מעגל קישורים והכרה מקוונים.

כיצד להשיג זאת: תוכן האתר שלך חייב לשקף את המותג, ההיצע שלך, הקהל שלך והתעשייה שלך בצורה מקצועית מתאימה ומקיפה. סקר לקוחות או קהל יעד כדי לברר איזה תוכן הם מחפשים לגבי המוצר או השירות שלך. הציגו את התשובות לכל שאלה או לכל תוכן מבוקש באתר שלכם. כמו כן, ראוי לחקור את המתחרים שלך כדי להיות מודעים למידע שהם מספקים על נושאים או הצעות משותפות, הקפד לספק את רמת התוכן הזו ואז ללכת צעד מעבר לאיכות או לערך המוסף. גישה זו תבטיח כי מומחיות הנושא של התוכן שלך באתר תואמת את הציפיות של מנועי החיפוש.

לקישורים יש גם תפקיד חשוב בהשגת זיהוי מומחיות בנושא על ידי מנועי חיפוש. קישורים נכנסים מתחומים ודפים הקשורים לנושא נתפסים על ידי מנועי החיפוש כסימן לסמכותיות ורלוונטיות. מידע נוסף על השגת קישורים מתייחס לתחום המפתח הבא בנושא חשיבות הקישורים.

מפתח 10#: קישורים חשובים מאוד!

קישורים מצביעים על התוכן שלך כחומר עזר ראוי, ולכן אתה מקבל ערך של קישור עדות. 

ברור שגוגל נמצאת במסע מלחמה נגד כל החברות שמוכרות קישורים.

אם אתה קונה קישורים במקום להרוויח את הקישורים אתה עלול לראות את דירוג האתר שלך ואת התנועה יורדת. הדרך הקלה החוצה תפגע במאמצי SEO שלך. צריך להרוויח קישורים על ידי התוכן איכותי , אז ייצר את התוכן ואז וודא שאחרים יודעים עליו.

למה זה עובד: קישורים נחשבים לאות של מומחיות בנושא, אמינות וסמכות של מנועי חיפוש. לצד היתרון בדירוג מנועי החיפוש, קישורים יוצרים גם תנועה לאתר שלך.

כיצד להשיג זאת: ישנן טכניקות רבות שניתן ליישם לבניית קישורים. החל מבקשות, קישור דואר אלקטרוני, חסויות לאירועים וארגונים, לשותפויות עסקיות ועד לתוכן שנוצר כמגנט קישורים, יצירתיות והתמדה הן המפתח לבניית קישורים. הקישורים היקרים ביותר מבחינת הדירוג מגיעים מקישורים שאינם עוקבים אחר דפים רלוונטיים לנושא עם ערך דירוג דף גבוה, אם כי יש ערך בקישורים שאינם עומדים בכל הקריטריונים לעיל. זה פשוט מדגיש את הצורך לתעדף את מאמצי בניית הקישורים שלך.

קרא על טקטיקות לבניית קישורים ממומחים בתחום. כדאי גם לשקול את השפעת המדיה החברתית בבניית קישורים ואיזכורים קצרי מועד ככל שיהיו, בתוך קמפיין שיווק קישורים רב ערוצי.

 

מפתח 11#: הכרז על התוכן שלך

דיונים חברתיים (כגון פעילויות יחסי ציבור, הודעות לעיתונות, בלוגים, ניוזלטרים, תוכן חדש ומעורבות במדיה חברתית) שזורים כולם זה בזה. המדיה החברתית חשובה לא רק למעורבות ולניהול מוניטין. ככל שהעולם זז באינטרנט, ההכרזה היעילה ביותר היא חדשות, רשמיות ובלתי פורמליות, וכל ערוצי התקשורת וההכרזה הללו משמשים לניהול הכרזות, טובות ורעות. אם אני מספר לך על משהו, ואתה מספר לשני חברים, וכל אחד מהם מספר לשני חברים, וכן הלאה … אתה יודע איך זה עובד.

מדיה חברתית היא מנגנון הכרזה של העולם החדש.

למה זה עובד: לדיונים מקוונים בסביבות חברתיות – כגון רשתות חברתיות, בלוגים וקהילות בכל – יש פוטנציאל להגדיל את החשיפה של המותג והתוכן שלך, ליצור קישורים ולהניע תנועה.

כיצד להשיג זאת: צוות האינטרנט ישקיע זמן רב בפיתוח תוכן מותאם ומרתק. השלב הבא הוא לדחוף את התוכן הזה ולהניע אותו לקהילות באמצעות שיתוף חברתי, פרסומים בתקשורת, ולמצוא מגנטי קישורים שונים. השתמש במדיה החברתית כמגפון שלך, אך היזהר מלהישמע יותר מדי שיווקי מכיוון שתוכן כזה יידחה באופן מיידי. תצטרך להיות חבר באמת מעורב בכל קהילה חברתית על מנת לקבל את המינוף הטוב ביותר מהמאמצים החברתיים. להיות מעורב באופן פעיל בקמפיינים של אחרים ולשתף תוכן שאינו קשור לארגון שלך.

 

מפתח 12#: התוכן הוא המלך - עדיין

רכז את התוכן האיכותי שממוקד בנושא שלך כדי לבסס את עצמך טוב יותר כמומחה. תוכן משכנע ומרתק שנכתב לקהל המתאים בפורמט טבעי ומקושר אליו מבחוץ כאתר הפניה הוא בראש סדר העדיפויות שלך. הפוך למומחה בנושא על ידי תוכן איכותי. טקסט מרתק ומרתק שממוקד נושא, לא ממוקד מילות מפתח הוא המפתח ללכידת קהילות, לא רק מחפשים בודדים.

הימנע מאתרי מיקרו אשר מדללים את המיקוד, מדללים את המותג, מפיצים מחדש ומדללים את ההון העצמי. הם מנתקים תוכן קשור על ידי הפצתו על פני אתרים רבים, והם בכוונה אינם סינרגיסטיים עם שאר האתרים בפרויקט SEO. במקרים רבים אתה מאבד את היכולת לדירוג עבור מילות מפתח בעלות זנב ארוך לצורך מיקוד של מילת מפתח אחת בלבד. ככל שההשפעה ההתנהגותית של מספר שאילתות גדלה, כך עולה הדחיפות בשילוב תוכן בתוך אתר. 

למה זה עובד: התוכן באתר שלך הוא מרכיב בסיסי ברבים מתחומי המפתח לעיל. במקרים רבים, המאמצים המקוונים שלך יכולים להיות חזקים כמו התוכן שלך. על ידי הקדשת משאבים נאותים לטון, לנושא ונגישות התוכן באתר והן מחוץ לאתר, יהיה לך בסיס חזק להצלחת קידום אתרים.

כיצד להשיג זאת: כאשר הצוות שלך מפתח תוכן, ודא שכולם זוכרים את שני הקהלים אליהם יש לפנות: המשתמשים האנושיים ומנועי החיפוש. השתמש בשאלון גילוי תוכן כדי לזהות ולחדד את המותג, הבנה של קהילות יעד והנוף התחרותי. 

חשוב גם שארכיטקטורת האתר שלך תתמוך במגורות תוכן ותחזק נושאי תוכן. התוכן ומבנה האתר צריכים לפעול יחד כדי להשלים אחד את השני, לעזור למנועי החיפוש לזהות נושאים חשובים באתר ולעזור למשתמשים בני אדם לנווט בין התוכן.

 

מה שצריך בתוכנית SEO - טקטיקות מפתח

כעת, לאחר שקידום אתרים פנימי וסוכנויות במיקור חוץ מבינים את תחומי המפתח, אינטואיטיבי שיבנו תוכניות סביבם. עם זאת, לא ניתן להשיג הצלחה ללא השקעה בארבע טקטיקות מפתח:

  1. כלים – אלה כוללים כלי מחקר, כלי מילות מפתח, מוניטין דירוג, דוחות ניתוח ואחרים בדשבורד אחיד. יש הבדל בין נתונים לחוכמה; עם זאת, עליך לקבל את הנתונים מלכתחילה על מנת להפיק חוכמה. בלי זה, אתה עף עיוור, והפרויקט יאבד את תמיכת הניהול. אתה צריך כלים ועליך לוודא שהכלים מותקנים כראוי וכי אתה משתמש בהם נכון. נאמר ש -40 אחוזים מהחבילות האנליטיות מותקנות בצורה לא נכונה, מה שהורס את הנתונים.
  2. הכשרה – בסיס ראוי של SEO הוא קריטי להצלחתך. עליך (בדרך כלל על ידי הכנסת ספק) לספק הדרכה מקיפה בנושא קידום אתרים המתאים לצרכיך. זה עוזר לבסס ידע אחיד וציפיות מציאותיות, כמו גם מומנטום, ברחבי הארגון. אתה יכול לבנות אימון משלך בבית, אתה יכול ללכת לכנסים. אבל אתה לא רוצה ללמוד את SEO שלך מרחוק בלבד.
  3. ביקורת – נצל את הידע של יועצי קדום אתרים שראו סביבות רבות ונהגו לדעת מה מנועי החיפוש אוהבים. סקירת SEO היא דו"ח מפורט של סטטוס האתר המדגיש פריטים הדורשים תיקון, בדרך כלל מאות פריטים. לרוב לדוח יועץ מומחה יש משקל סמכותי בארגון, בהשוואה למחקרים פנימיים.
  4. שירותים – אם אתה בוחר יועץ, ודא ששירותיהם מותאמים לצרכי הארגון והאתר שלך, משלימים את צוות הפרויקט שלך ומספקים העברת ידע שוטפת. יועץ לא צריך להמליץ ​​על שום דבר מבלי שתהיה לך ציפייה סבירה שהם יענו ויחנכו אותך לגבי הסיבות לאותה המלצה.

על ידי ביצוע משימות המתודולוגיה הבודדות הללו, תוכל להגדיר הצלחה, לנהל ציפיות ולהפוך לגיבור תאגידי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.