כל בעל משרד עורכי דין רוצה לדעת את סוד ההצלחה ברשת, אך לרוב "הרוטב הסודי" אינו סוד כלל – הוא מסתכם בתשתיות נכונות. ללא בסיס איתן, אפילו האסטרטגיה השיווקית העדכנית והמוצלחת ביותר עדיין יכולה להתמוטט. לכן יש להגדיר את עמודי התווך של תכנית השיווק שלך מההתחלה.

עבור משרדי עורכי דין המעוניינים לייצר יותר תנועה אורגנית ולידים, תשתיות שיווק אלה מבוססות על האופן שבו לקוחות פוטנציאליים מחפשים ואינטראקציה דיגיטלית: ובמילים פשוטות : גוגל, מדיה חברתית, מודעות בתשלום ותוכן איכותי ורלוונטי.

לכן, כדי להצליח בתחום התחרותי, על החברה שלך להכיל 4 רכיבים בבסיס תוכנית השיווק. בואו נדון במה מדובר.

 

מדוע כל משרד עורכי דין צריך תוכנית שיווק דיגיטלית?

ראשית, חשוב לדון מדוע תכנית שיווק דיגיטלית חיונית להצלחת משרד עורכי הדין שלך. בעוד שעורכי דין רבים בודקים כמה וכמה אסטרטגיות פה ושם – פרסום בפייסבוק, הפעלת Google Ads וכו ' – ניסיונות אלה לעתים קרובות מפוצצים את התקציב שלך (או מבזבזים את זמנך) אם אתה מזניח את השילוב באסטרטגיה רחבה יותר. .

בניית תוכנית פירושה לקחת את הזמן להבין מה קהל היעד שלך מחפש, כיצד הוא מתקשר עם תוכן דיגיטלי ומה יגרום לו לעבוד איתך. זה כולל בחינת אילו פלטפורמות הטובות ביותר עבור המודל העסקי הספציפי שלך ואילו אסטרטגיות יתנו למשרד שלך את היתרון התחרותי הגדול ביותר.

במדריך זה, אנו עוברים על היסודות כדי שתדעו בדיוק מהיכן להתחיל כדי שתוכלו להקים את נוכחות דיגיטלית מניבה למשרד עורכי הדין שלכם .

להלן 4 עמודי התווך העיקריים של שיווק דיגיטלי כדי לייצר יותר תנועה איכותית ובאופן עקבי.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

קידום אתרים הוא המקור העיקרי לתנועה אורגנית בהתחשב באופי העסק. במילים פשוטות, לקוחות משתמשים בעיקר בגוגל – מנוע החיפוש הגדול בעולם – כדי למצוא עורכי דין באזורם. אם אינך משתמש ב- Google, יש סיכוי טוב שהחברה שלך תתפוגג על ידי התחרות.

קידום אתרים לעורכי דין הוא חיוני בהחלט מכיוון שהמטרה היא ללכוד לקוחות פוטנציאליים שכבר מחפשים שירותים כמו שלך. לדוגמה, אם לקוח פוטנציאלי יחפש "עורך דין פציעות בתל אביב", , בהחלט תרצה שהאתר שלך ידורג בראש תוצאות החיפוש.

למה זה משנה

התחום המשפטי הוא תחרותי ביותר, אפילו בכמה מתחומי השירות הקטנים ביותר, ולכן אתה צריך אסטרטגיית SEO חזקה אם אתה רוצה להימצא כחלק מהמובילים. דירוג גבוה בתוצאות החיפוש היא אחת הדרכים הטובות ביותר למשוך מבקרים חדשים לאתר ולהפוך את אותם מבקרים ללקוחות משלמים.

טיפים להצלחה

הבסיס לכל אסטרטגיית SEO הוא מחקר מילות מפתח – תהליך של זיהוי באילו מונחים מרכזיים קהל היעד שלך משתמש לחיפוש משרדי עורכי דין כמו שלך. אתה יכול להשתמש בכלים של SEO כמו Ahrefs.com או SEMrush.com כדי לחשוף מונחים אלה, על סמך כמה חיפושים הם יוצרים בחודש וכמה הם תחרותיים.

לאחר מכן, תשתמש במילות מפתח אלו באופן אסטרטגי ברחבי האתר שלך כדי להגדיל את הסיכויים שלך לדירוג מונחים אלה במנועי החיפוש. שיטה טובה נוספת היא להשתמש במילות מפתח ספציפיות למיקום כדי להוריד את רמת התחרות ולייעל את הרישומים המקומיים שלך (Google לעסק שלי, איזי, דפי זהב וכו ')

 

קידום ממומן Pay Per Click (PPC)

פרסום Pay Per Click כולל הפעלה של מודעות לתצוגה בתשלום כדי ללחשוף את הצעות הערך ולייצר לידים נוספים עבור משרד עורכי הדין שלך. כפי שהשם מרמז, אתה משלם תשלום עבור כל משתמש שלוחץ על המודעות שלך. PPC יכול להיות קצת יותר יקר מאשר סוגי שיווק אחרים, אך סביר שתראה תוצאות הרבה יותר מהירות ותרוויח הרבה מידע ותובנות בתהליך.

למה זה משנה

השקעה בקידום אתרים היא המפתח אם אתה רוצה צמיחה בת קיימא לעסק, אבל זה יכול לקחת כמה שבועות עד כמה חודשים להתחיל לראות את מאמצי SEO שלך באמת משתלמים. זו הסיבה שמשרדי עורכי דין רבים משקיעים ב- PPC בו זמנית כדי לייצר לידים מוקדם יותר.

כמו כן, עבור שווקים תחרותיים ביותר, הפעלת Google Ads היא הכרח, מכיוון שהם מוצגים לעתים קרובות מעל לתוצאות החיפוש האורגניות. אם אתה רואה שהמתחרים שלך מציגים מודעות בתשלום ואלו קוברות את האתר שלך בתוצאות החיפוש העיקריות, כדאי לשקול להפעיל מודעות בתשלום משלך.

טיפים להצלחה

בדוק אם המתחרים שלך מציגים מודעות בתשלום ו/או שתוצאות החיפוש של מילות המפתח שלך נשלטות על ידי מודעות. לאחר מכן כדאי לשקול ליצור דפי נחיתה מרכזיים באתר שלך ולהפעיל מודעות בתשלום על מנת לייצר לידים איכותיים יותר.

PPC יכול להיות קצת הפכפך, ולכן עדיף לעבוד עם מומחה PPC אמין. הם יוכלו לקבוע את מילות המפתח הנכונות להתמקד בהן, להגדיר את פרמטרי המיקוד ולקבוע את תקציב הפרסום כך שתדע שכל שקל נוצל היטב.

 

שיווק במדיה חברתית

שיווק במדיה חברתית הוא תחום שיווק שרוב עורכי הדין מכירים, אך הוא עדיין תחום שאינו מובן בצורה נכונה ואינו מנוצל. למרות שיש אינספור פלטפורמות מדיה חברתית – פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדאין ומעבר להן – לא כולן נוצרו שוות. הפלטפורמות שבהן אתה משתמש יהיו תלויות בקהל היעד שלך וכיצד הוא עוסק בתוכן דיגיטלי.

למה זה משנה

שיווק במדיה חברתית הוא סוג של שיווק המבוסס על משיכה, שלמרות שמשתמשים אינם מחפשים את העסק שלך באופן פעיל, הוא יכול לעזור לעסק שלך לבלוט לקוחות פוטנציאליים. על ידי פרסום תוכן המושך את העין על סמך נושאים הרלוונטיים לקהל שלך, תוכל לצבור עוקבים, לבנות אמון ולמשוך לקוחות רבים יותר ליום בו יזדקקו לעו"ד.

משתמשים עשויים לעקוב אחר פרופילי המדיה החברתית שלך ולתקשר איתם במשך חודשים ואף שנים לפני שהם מוכנים ליצור איתך קשר. לכן, המטרה שלך צריכה להיות לטפח את הקהל שלך כך שתהפוך לבחירה ראשונה ברורה אם או כאשר הם מחפשים משרד עורכי דין.

טיפים להצלחה

אל תטעו לפרסם פוסטים חמודים שךחתולים אקראיים או רכילויות כדי למעורר "מעורבות". במקום זאת, התמקד בפרסום על תוכן שהלקוחות הפוטנציאליים שלך יתעניינו בו.

לדוגמה, אם אתה עורך דין לענייני משפחה, תוכל לפרסם על בעיות משפחתיות, איך להתגבר על לחץ הגירושין, מה עליך לעשות כאשר מתמודדים עם סכסוך למשמורת ילדים וכו '. עם זאת, הקפד לערבב אותו עם כמה נושאים קלילים יותר פרסם שאלות מעוררות מחשבה כדי לגרום לעוקבים שלך לקיים אינטראקציה עם התוכן שלך.

למרבה המזל, אתה לא צריך להיות בכל פלטפורמת מדיה חברתית בבת אחת. בחר פלטפורמה אחת או שתיים כדי להתחיל, קח את הזמן כדי להבין מה עובד עבור הקהל הספציפי שלך. כוונן את האסטרטגיה הזו עד שאתה יוצר לידים עקביים מרשתות חברתיות, ואז תוכל לחשוב על הרחבה לפלטפורמות שונות.

 

שיווק באמצעות תוכן

נכון שאסטרטגיית ה- SEO הטובה ביותר היא כולה שיווק תוכן. הסיבה לכך היא שמשתמשים לא מחפשים רק דפי שירות של משרד עורכי דין, אלא גם תשובות לשאלותיהם בצורה של מאמרים וסרטונים.

למשל, אם מישהו מחפש "כיצד להגיש בקשה לגירושין", הוא מצפה למצוא מדריך מקיף על התהליך ולא עמוד ביו של עו"ד שידבר על השירותים המשפטיים שלו. זה נותן הזדמנויות רבות למשרדי עורכי דין כמוך לפרסם תוכן מעניין, ממוקד SEO, ליצירת יותר תנועה ולידים.

למה זה משנה

שיווק באמצעות תוכן עוזר למשרד שלך למשוך יותר תנועה מקהל רחב יותר שמחפש תשובות הקשורות לשירותים שאתה מציע. תוכן מצוין עוזר לך להפגין עוד יותר נראות, לבנות אמון, למשוך יותר עוקבים, ובסופו של דבר לייצר יותר לידים עבור משרד עורכי הדין שלך.

"תוכן" יכול ללבוש צורות רבות, כגון מאמרים בבלוג, מסמכי PDF, ספרים אלקטרוניים, סרטונים או אפילו קמפיינים בדוא"ל. אתה יכול להשתמש במגוון מדיומים ליצירת תוכן מרתק ולעזור לקהל שלך ללמוד יותר על מה שאתה עושה וכיצד אתה יכול לעזור להם.

טיפים להצלחה

כדי להפיק את התוצאות הטובות ביותר מהתוכן שלך, שקול לזהות מילות מפתח SEO שעשויות למשוך יותר לקוחות. מילות המפתח האלו "זנב ארוך" מתאימות ביותר לפוסטים בבלוג. חשבו על נושאים כמו, "10 שלבים להגשת בקשה לגירושין ללא לחץ" או "15 דברים שאתם צריכים לעשות לאחר תאונת דרכים".

לאחר מכן תוכל לפרסם מאמרים אלה בבלוג שלך ולאחר מכן לשתף אותם במדיה החברתית. אתה יכול אפילו ליצור סרטונים בנושאים אלה ולפרסם אותם ב- YouTube להוספת תנועה. לבסוף, שקול לבנות את רשימת הדוא"ל שלך כך שתוכל לשלוח תוכן זה למנויים שלך בכל פעם שאתה מפרסם מאמר חדש.

שיווק באמצעות תוכן מצוין גם למשיכת קישורים איכותיים לאתר שלך, דבר שישפר משמעותית את קידום האתר שלך. שקול לפרסם תוכן שאתרים אחרים יתעניינו וירצו לקשר אליהם. אתה יכול אפילו לפנות ישירות לבעלי אתרים אלה כדי לבדוק אם הם מעוניינים לקרוא (ולקשר אליהם) את התוכן שלך.

 

עקוב אחר 4 עמודי התווך של הצלחה בשיווק דיגיטלי

יצירת תוכנית פעולה לשיווק דיגיטלי משלך לא חייבת להיות מלחיצה או מבלבלת. על ידי התחלת היסודות-SEO, PPC, מדיה חברתית ושיווק תוכן-יש לך נקודת זינוק מצוינת שתתמוך בכל מאמצי השיווק העתידיים שלך. 4 עמודי התווך הללו חיוניים לכל משרד עורכי דין שמתייחס ברצינות ליותר תנועה ומוביל באופן עקבי.

הטמיע אחד או יותר מעמודי התווך הללו היום כדי להתחיל להכין את משרד עורכי הדין שלך להצלחה. עם הזמן, תתחיל לראות תוצאות טובות יותר ותהיה אסיר תודה על ביצוע העבודה כדי להניח בסיס איתן כבר בהתחלה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.